KAMPANIA EDUKACYJNA
#poznajstyropian
Z końcem września 2023 ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna #poznajstyropian mająca na celu pokazanie właściwości płyt styropianowych oraz korzyści płynących z izolacji budynków za ich pomocą. Kampania organizowana pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.
RÓŻNE POTRZEBY JEDEN STYROPIAN
Kampania odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów –z uwzględnieniem potrzeb i różnych filarów tematycznych. Zarówno dotyczących kwestii ekonomicznych jak i środowiskowych.
ŁATWE ODPOWIEDZI NA TRUDNE PYTANIA
Nieustannym wyzwaniem komunikacyjnym jest przełożenie trudnych technicznych pojęć na prosty i zrozumiały język –w tym korzyści finansowych. Będziemy adresować do polskich rodzin odpowiedzi na najważniejsze pytania z którymi mierzą się w zakresie termoizolacji.
WIEDZA OPARTA NA DANYCH
Kampania bazuje na raportach i obliczeniach niezależnych instytucji badawczych. Celem jest wskazanie jak najszerszego punktu widzenia i umożliwienie podjęcia świadomego wyboru w zakresie termoizolacji.
CELE KAMPANII
- Umocnienie percepcji styropianu jako najlepszego wyboru w izolacji w każdym z głównych filarów komunikacyjnych:
-
- Efektywności energetycznej i kosztowej
- Trwałości
- Komfortu i bezpieczeństwa
- Pozytywnego wpływu na środowisko
- Wykorzystanie szans rynkowych płynących z programu „FIT for 55”
- Unifikacja komunikacji w branży styropianowej
- Obalenie mitów, które pojawiają się w komunikacji dotyczącej styropianu