KAMPANIA EDUKACYJNA

#poznajstyropian

Z końcem września 2023 ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna #poznajstyropian mająca na celu pokazanie właściwości płyt styropianowych oraz korzyści płynących z izolacji budynków za ich pomocą. Kampania organizowana pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.

RÓŻNE POTRZEBY JEDEN STYROPIAN

Kampania odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów –z uwzględnieniem potrzeb i różnych filarów tematycznych. Zarówno dotyczących kwestii ekonomicznych jak i środowiskowych.

ŁATWE ODPOWIEDZI NA TRUDNE PYTANIA

Nieustannym wyzwaniem komunikacyjnym jest przełożenie trudnych technicznych pojęć na prosty i zrozumiały język –w tym korzyści finansowych. Będziemy adresować do polskich rodzin odpowiedzi na najważniejsze pytania z którymi mierzą się w zakresie termoizolacji.

WIEDZA OPARTA NA DANYCH

Kampania bazuje na raportach i obliczeniach niezależnych instytucji badawczych. Celem jest wskazanie jak najszerszego punktu widzenia i umożliwienie podjęcia świadomego wyboru w zakresie termoizolacji.

CELE KAMPANII

  1. Umocnienie percepcji styropianu jako najlepszego wyboru w izolacji w każdym z głównych filarów komunikacyjnych:
    • Efektywności energetycznej i kosztowej
    • Trwałości
    • Komfortu i bezpieczeństwa
    • Pozytywnego wpływu na środowisko
  1. Wykorzystanie szans rynkowych płynących z programu „FIT for 55”
  2. Unifikacja komunikacji w branży styropianowej
  3. Obalenie mitów, które pojawiają się w komunikacji dotyczącej styropianu

CO WYRÓŻNIA KAMPANIĘ #POZNAJSTYROPIAN

Bazowanie na danych potwierdzonych badaniami niezależnego instytutu

Przekaz dedykowany do różnych potrzeb grup docelowych

Narzędzia umożliwiające samodzielne sprawdzenie korzyści przez inwestora indywidualnego

Język korzyści – adresujemy aspekty istotne dla inwestorów (koszt, czas zwrotu, możliwość dotacji, możliwości finansowania, komfort i redukcja CO2) w sposób łatwy do zrozumienia

partnerzy akcji