Kampania edukacyjna
#poznajstyropian
Z końcem września 2023 ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna #poznajstyropian mająca na celu pokazanie właściwości płyt styropianowych oraz korzyści płynących z izolacji budynków za ich pomocą. Kampania organizowana pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.
Różne potrzeby jeden styropian
Kampania odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów –z uwzględnieniem potrzeb i różnych filarów tematycznych. Zarówno dotyczących kwestii ekonomicznych jak i środowiskowych.
Łatwe odpowiedzi na trudne pytania
Nieustannym wyzwaniem komunikacyjnym jest przełożenie trudnych technicznych pojęć na prosty i zrozumiały język –w tym korzyści finansowych. Będziemy adresować do polskich rodzin odpowiedzi na najważniejsze pytania z którymi mierzą się w zakresie termoizolacji.
Wiedza oparta na danych
Kampania bazuje na raportach i obliczeniach niezależnych instytucji badawczych. Celem jest wskazanie jak najszerszego punktu widzenia i umożliwienie podjęcia świadomego wyboru w zakresie termoizolacji.
Cele kampanii
- Umocnienie percepcji styropianu jako najlepszego wyboru w izolacji w każdym z głównych filarów komunikacyjnych:
-
- Efektywności energetycznej i kosztowej
- Trwałości
- Komfortu i bezpieczeństwa
- Pozytywnego wpływu na środowisko
- Wykorzystanie szans rynkowych płynących z programu „FIT for 55”
- Unifikacja komunikacji w branży styropianowej
- Obalenie mitów, które pojawiają się w komunikacji dotyczącej styropianu
Co wyróżnia kampanię #POZNAJSTYROPIAN

Bazowanie na danych potwierdzonych badaniami niezależnego instytutu

Przekaz dedykowany do różnych potrzeb grup docelowych

Narzędzia umożliwiające samodzielne sprawdzenie korzyści przez inwestora indywidualnego

Język korzyści – adresujemy aspekty istotne dla inwestorów (koszt, czas zwrotu, możliwość dotacji, możliwości finansowania, komfort i redukcja CO2) w sposób łatwy do zrozumienia
Partnerzy akcji























